ٱویسا جونٱویسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ٱویسا عشقه مامان و باباش

اویسا برای اولین شب توی اتاقش خوابیده

1394/10/24 1:31
نویسنده : شادی
171 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر تب دخملی بعد از واکسه دیرز پایین اومدش ، و منم که تصمیم گرفته بودم بعد واکسنش بزارمش شبا توی اتاقه خودش بخوابه تصمیممو عملی کردم امشب ، قرار بود فردا پنجشنبه اینکارو کنم که امشب انجام دادم به نظرم هر چه زودتر اینکار انجام شه بهتره چون عادتای نی نی از شش ماهگی شکل میگیره ، دخملم قبلشم توی گهواره میخوابیده اونم بعد از واکسن دو ماهگیش واسه همین فکر نکنم براش سخت باشه چون از اول جاش جدا بوده اما این روزا چون غلت میزنه جاش توی گهواره تنگه و نلصفه شب پیشه خودم میخوابید چند شبی برای همینم نمی خواستم که عادت شه براش ، فعلا شبا پایین تختش می خوابم ببینیم چی میشه؛ ٱویسا شش ماه و نیمگی

پسندها (1)

نظرات (1)

دختــر بابا
24 دی 94 11:10
آپـــ شدم با یه موضوع مهم . حتما سر بزنید